Subject: Re: Kutsetegevuse statistiline aruanne
From: "Miina-Riin Karu" <[email-masked]>
To: "Rina Sillandi", "JM info Shared MB"
Date: Tue, 23 Jan 2024 15:05:49 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Annan teada, et 2023 ma vandetõlgi toiminguid ei teostanud.

Lugupidamisega
Miina-Riin Karu

T, 23. jaanuar 2024 11:40 Rina Sillandi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > kirjutas:

Tere

Igaks juhuks tuletan meelde, et vastavalt vandetõlgi määrustiku §-le 10 
esitab vandetõlk hiljemalt iga aasta 1. veebruariks justiitsministrile 
elektrooniliselt eelneva kalendriaasta tõlgete arvu tõlkesuundade kaupa ning 
ärakirja ja väljatrüki õigsuse kinnitamiste arvu.

Palun saatke andmed e-posti teel aadressile  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]. Kiri võib olla vabas vormis.

Heade soovidega ja ette tänades

Rina Sillandi

Nõunik

Vabakutsete talitus

Justiitsministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud 
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse 
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos 
kõikide lisadega.